Osallistujat kertovat: Miten Mindfulness-peruskoulutus CFM® on vaikuttanut?

Miten Mindfulness-peruskoulutus CFM® on vaikuttanut seuraaviin osa-alueisiin?

 

ITSETUNTEMUS

  • Pystyn päästämään irti mielessä pyörivistä ajatuksista.
  • Pystyn puhumaan tästä hetkestä käsin.
  • Retriitissä kirkastui se, kuinka tärkeää on tehdä onnellisuutta tuottavia asioita ja kuinka yksinkertaisia ne lopulta ovat.
  • Tunnistan tunteeni herkemmin ja pystyn kohtaamaan ne rehellisemmin ja rohkeammin.
  • Tuomitsevuus, arvottaminen, itsesyytökset ja syyllisyys ovat vähentyneet.
  • Tietoisuuteeni on tullut lisää tilaa. Pystyn nykyään tarkkailemaan eri objekteja selkeämmin, minusta erillisinä.
  • Teen nykyään useammin valintoja, jotka tukevat kokonaisvaltaista hyvinvointiani, esim. väsyneenä saatan valita kävelylenkin juoksemisen sijaan.
  • Luotan, että elämä kantaa.
  • En uppoa masennuksen/ahdistuksen/surun syviin syövereihin niiden aaltojen pyyhkiessä.
  • Elämäni on rauhallisempaa, iloisempaa, tyytyväisempää, merkityksellisempää.
  • Arvostan itseäni enemmän.

 

 

IHMISSUHTEET

  • Sosiaalisissa tilanteissa pystyn aiempaa paremmin pysymään tyynenä.
  • Annan toiselle tilaa olla sellainen kuin hän on.
  • Toimin rakentavammin ristiriitatilanteissa.
  • Suhde läheisimpiin ihmisiin on muuttunut; välitän, mutta en „kerjää“ hyväksyntää, vaikka välillä pahalta tuntuukin.
  • Parisuhteessa olen rauhallisempi ja ymmärtäväisempi.
  • Kuuntelen toisia kärsivällisemmin ja tarkkaavaisemmin

 

TYÖ

  • Vuorovaikutukseni on parantunut työpaikalla. Työkaverit tulevat helpommin kysymään asioista ja maltan kuunnella heitä.
  • Harjoittaminen on auttanut kestämään työpaikan kiirettä. Jos en harjoittaisi, olisin aikoja sitten jäänyt burn out –lomalle.
  • Jos työelämässä jokin tilanne herättää ärtymystä, voin ääneen sanoa, että nyt olen sen verran ärtynyt, että minun pitää hetki olla tämän t
    unteen kanssa. Huomenna on parempi päivä tehdä päätöksiä, kun tunnetila on vähän laantunut.
  • Keskityn enemmän yhteen asiaan kerrallaan, priorisoin asioita paremmin. Tunnen itseni tehokkaammaksi ja työni helpommaksi.

 

KIVUNHALLINTA

  • Kipuja vielä on, mutta ne ovat vähentyneet.
  • Suhteeni kipuihin on muuttunut. Minun on helpompi olla niiden kanssa

 

NUKKUMINEN

  • Iltaisin istuma- tai kehomeditaation jälkeen on helpompaa rauhoittua nukkumaan.
  • Nukahdan helpommin.

 

 

Käy lukemassa kolmen ihmisen haastattelu heidän koulutusmatkastaan tästä!

 

Lue lisää Mindfulness-peruskoulutuksesta CFM® tästä ja ilmoittaudu mukaan elämäsi matkalle!

2018-09-25T16:56:47+00:00
Näytä painikkeet
Piilota painikkeet