fbpx

Mindfulness ja stressinhallinta -verkkokurssi

7 päivän kurssi, joka tarjoaa arkeesi monipuolisia ja lempeitä taukoja.

49.90

Yritysasiakkaille hintaan lisätään alv 24%.

Ohjaaja: Leena Pennanen
Ajankohta: jatkuva aloitus
Paikka: verkkokurssi
Kesto: 7 päivää

Varastossa

Tutustu mindfulness-pohjaisiin stressinhallinnan harjoituksiin nyt helposti seitsemässä päivässä verkkokurssimuodossa. Kurssi on suunniteltu niin, että sen vaikutukset huomaat kun otat harjoituksille aikaa peräkkäisinä päivänä, siksi kurssimateriaali on käytössäsi 10 päivää siitä kun kirjaudut kurssialustalle. Voit aloittaa kurssin milloin vain se sinulle sopii!

Stressinhallinta onnistuu parhaiten, kun sinulla on hyvät työkalut! Kurssimme on oivallinen mahdollisuus kokeilla MBSR:n (Mindfulness-Based Stress Reduction) kolmea eri perusharjoitusta Leena Pennasen ohjaamana.

Kurssi tukee sinua jaksamisessa, sillä se on helppo ja kevyt seurata – se ei ole jälleen yksi velvoite, vaan antoisa lisä päivääsi! Saat säännölliset päivittäiset harjoitukset ja päivää riittää siihen, että pääset kokemaan harjoittamisen vaikutuksia. MBSR-menetelmän harjoitukset vaikuttavat neuroplastisesti, eli siitä saamasi tulokset luovat uusia hermopolkuja – pysyviä muutoksia, kun jatkat harjoittelua säännöllisesti. Leena kertoo kurssilla myös tärkeitä faktoja, jotta innostut jatkamaan.

Kurssi kestää vain 7 päivää ja harjoitusten kesto on 10-30 minuuttia päivässä. Voit aloittaa kurssin koska tahansa sinulle sopii. Kurssin materiaalit ovat käytössäsi 10 päivää sen jälkeen kun kirjaudut kurssille.

Mukana on selkeitä videoita ja lempeitä äänitteitä, joiden avulla opit kehomeditaatiota, istumameditaatiota ja mindful-joogaa, saat tukea itsemyötätunnon kehittämiseen sekä tunneälyn voimistamiseen. Kurssilla käydään läpi myös hyödyllisiä, hyvinvointiasi vahvistavia teemoja, kuten itsemyötätunto ja tunneäly.

Harjoitukset sopivat kaikille. Sinun ei tarvitse olla notkea, eikä aiempaa meditaatio- tai mindfulness-osaamista tarvita.

Vahvistat harjoitusten avulla mm.

  • tunneälyäsi
  • itsemyötätuntoasi
  • kehotietoisuuttasi
  • kykyäsi olla läsnä

Voit aina soveltaa harjoituksia itsellesi sopiviksi – esimerkiksi istumameditaation voi tehdä aivan yhtä hyvin seisten tai mukavasti lattialla maaten.

Tämä kurssi tuo sinulle mahdollisuuden laskeutua lempeästi oman jaksamisesi tukemiseen. Lähde kokeilemaan ja kokemaan harjoitusten hyödyt!